De Adams Familie rond de wereld in 100 dagen: Thailand, Vietnam, Australië en Nieuw Zeeland

AFSCHEID: Een maand thuis (29 maart 2009)

Na een maand van werken en school, een maand van terug binnenleven, poetsen en strijken, tv kijken, een maand van koud en nat winterweer, een maand met snotvallingen en een maand terug proberen gewoon te worden aan het verkeer, de drukte en de nors kijkende mensen... ..dromen we alvast van onze volgende vakantie. Plannen is nog te vroeg, maar we gaan zeker terug naar Azië. Verder zijn er nog zovele landen die we willen bezoeken!

We hopen dat iedereen die de website bezocht er iets aan gehad heeft en toch een stukje mee kon reizen. Bedankt voor alle leuke reacties, en een speciaal bedankje voor Joost en Siska die een hoop extra fotoruimte gesponsord hebben.

Op algemene aanvraag hebbenwe de laatste verhalen van Nieuw-Zeeland alsook alle foto's van NZ en Sydney nog opgeladen op de weblog.

Tot de volgende reis!

Pol en Elza

Wij waren de bevoorrechte getuigen van een schitterende reis. Gewapend met atlas en woordenboek (en sextant?) hebben wij de route proberen te volgen. Het was een grote reis maar toch is die voorbijgevlogen. Ook voor ons.
Een uitstekende blog was het ook. Zeer praktisch en een aanrader van mensen die zo'n reis willen maken.
Hopelijk gaat het afkick-proces niet te veel pijn doen.
En voor August moet het "klasje" nu wel zeer klein overkomen. Groetjes van ons.