De Adams Familie rond de wereld in 100 dagen: Thailand, Vietnam, Australië en Nieuw Zeeland

Een brief van August voor K3A

Liefste juf Wendy

Lieve kindjes en vriendjes van de klas

Dank jullie wel voor het berichtje en de mooie foto's van de sinten en de zwarte pieten.

Met mij gaat alles PRIMA. Ik heb al met de boot gevaren, in vliegtuigen gezeten, op een olifant gereden en véél gestapt.

Het is hier (in Vietnam zeggen mijn mama en papa) erg druk: heel veel mensen en brommers op de straat en veel lawaai. En ze kijken zo raar naar mij. Sommigen knijpen in mijn wang of strelen mijn haar. Mijn mama heeft uitgelegd dat dat is omdat ik blond haar en blauwe ogen heb.

Ik heb kindjes van een school tegengekomen die allemaal met mij op de foto wilden en heel de tijd aan het giechelen waren. De kindjes hier hebben niet veel centjes en kunnen niet altijd naar school en dat is wel erg.

In Thailand heb ik ook aan het strand gespeeld en in de zee gezwommen. Er zijn hele mooie vissen in de zee en ik heb er zelf eentje kunnen vangen. Ik heb ook aapjes gezien en ze eten gegeven.

Het eten is ook best lekker. De spaghetti is een beetje anders dan thuis en ze hebben hier speciaal fruit. En ik heb al drie weken geen choco meer gegeten maar dat is niet erg.

Ik mis jullie maar ik kom nog niet direct terug, ik ga nog veel spannende dingen doen!

Dikke kussen van August en tot het volgende briefje.

Reacties

Reacties

Cher August

Depuis le départ, je lis les belles histoires que Maman et Papa nous racontent dans toutes les langues (comme dans le livre de Bobo Dodo ... tu te souviens ?) et je regarde les belles photos qu'ils envoient. C'est très amusant pour nous de vous suivre dans votre beau voyage.

Je vois que tout t'intéresse et que tu profites de tout ce que tu vois, tu as vraiment de la chance !

Je te fais de gros bisous ainsi qu'à Maman et Papa

Danièle

august

dag august
mama heeft jouw brief voorgelezen, ook aan Stella (van de tweede kleuterklas) want die was hier komen spelen. het sinterklaasfeest was leuk en vrijdag gaan we liedjes zingen op de kerstmarkt.
hopelijk is het daar nog heel fijn en schrijf je nog eens een briefje met je verhalen. we missen je op de speelplaats en hopen dat je snel terug mee komt spelen!
dukke kussen
Stine en Stella

stine

sorry, bovenstaand bericht komt natuurlijk van Stine en niet van August zelf ;-)

kindje van de klas

beste august,

We voden het leuke foto's en we begrijpen dat je nog niet snel terugkomt.
We denken wel dat je veel te vertellen hebt.

tot gauw en dikke knuffeltjees van alle kindjes van de klas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!