De Adams Familie rond de wereld in 100 dagen: Thailand, Vietnam, Australië en Nieuw Zeeland

Dag 69: Martinborough Part 3: The Outcome (27 jan 2009)

De volgende ochtend is het geen zwembadweer en we trekken terug naar de bib met een korte stop bij Tom Wilson. Hij belooft zijn uiterste best te doen om de van vanavond terug rijklaar te maken.

August is gelukkig in de bib en hoor je verder niet en Veerle tikt zich te pletter, ondertussen al gewend aan QWERTY. Steven ontdekt de Lonely Planet van de Cook Islands en droomt alvast van het tropische Rarotonga (zonder campervan of busje in de buurt). En jawel, om 18:30h is het dan zover: Tom Wilson komt persoonlijk de van afleveren op de camping (waarschijnlijk om een kleine testrit te kunnen doen denken wij). Steven brengt Tom terug naar de garage, en hoort onderweg dat onze mecanieker toch niet zo gerust is in de staat van de van. Het 'gepiep' dat we horen bij het gas geven is niet verdwenen en ligt dus niet aan de oorzaak van de panne. Tom wijt het aan een versleten turbo. Hij checkt het nog even voor ons, en blijkbaar valt het nog mee, maar hij raadt ons toch aan om zeer rustig met het bakje te rijden. Op de vraag of hij zelf met zijn familie nog een tocht naar het zuideiland zou ondernemen in de van zoals hij nu is, twijfelt hij even en antwoordt tenslotte: ' I think so, but then I am a mechanic...' Misschien moeten we onze geplande reisroute voor het zuideiland, die vooral off (tourist) road gepland was, toch wat aanpassen...

vake en moeke

august,wij zijn blij dat je mama en papa nog wat verhaaltjes schreven.wij zijn aan het aftellen want we missen je .

Danièle

Een paar dagen te vroeg, wens ik Veerle een gelukkige verjaardag ... en dikke dikke kussen aan August !!

Profiteer nog goed van de laatste dagen,

Groetjes,

Danièle

vake en moeke

Veerle,
Stapje per stapje,
dagje na dagje,
alweer een jaartje ouder,
maar het is U niet aan te zien,
hier en daar een rimpeltje misschien.
Trouwens daar zijn nu
remedies genoeg voor,nietwaar!
Jarig zijn is een dag om verwend te worden,
jarig zijn is een jaartje ouder worden.
Deze dag sta jij in het middelpunt,
deze dag is jou echt gegund.

vandaag zijn er mensen die aan jou denken.
Geniet van deze mooie dag,

wij wensen dat het een fijne dag is.
Dikke zoentjes.